De parfum die ik zoek staat niet op ParfumBudget.nl, wat nu?
Indien uw geur er niet tussen staat betekend dit natuurlijk niet dat we de geur niet kunnen leveren. Dien uw verzoek in via ons contactformulier onder het kopje 'contact' onderaan de website. We streven ernaar u binnen 24 uur te laten weten of we de door u gewenste geur kunnen leveren. Tevens zullen we deze geur dan ook opnemen in ons assortiment.
Hoe kan ParfumBudget.nl toch zo`n uitgebreid en vooral voordelig assortiment hebben?
Dit komt door het feit dat wij begonnen zijn als groothandel en hierdoor grote voorraden kunnen aanhouden. Meer informatie over ParfumBudget.nl vindt u onder het kopje 'Over ons'.
Zijn de parfums origineel?
ParfumBudget.nl levert uitsluitend 100% echte merkgeuren en werkt alleen samen met erkende leveranciers.
Zijn de prijzen inclusief btw?
Alle vermelde prijzen op ParfumBudget.nl zijn inclusief 21% btw.
Wat als de door mij bestelde parfum toch niet op voorraad is?
Dan zullen wij er alles aan doen om de bestelling zo snel mogelijk compleet te krijgen! Uiteraard zullen wij u dit per mail melden. Indien de bestelde parfum niet leverbaar blijkt zullen wij samen met u zoeken naar een gepaste oplossing. Hier komen we altijd uit!
Zijn giftsets altijd op voorraad?
Giftsets zijn seizoensgebonden en dus niet altijd op voorraad. De levertijd kan hierdoor langer zijn dan u van ons gewend bent. U kunt ons altijd vragen naar de actuele voorraad en de geschatte levertijd via het kopje 'contact'.
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
U kunt uw bestelling betalen via de meest gangbare internet betaalmethoden van dit moment. Wij bieden de mogelijkheid te betalen via iDEAL, Creditcard, Overboeking, PayPal, Bancontact en AfterPay. Meer informatie hierover vindt u onder het kopje 'Bestellen en betalen'.
Waarom kan ik niet betalen via AfterPay?
AfterPay voert voor ParfumBudget.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekend dat ook de autorisatie via AfterPay loopt. ParfumBudget.nl heeft hier geen invloed op. U kunt natuurlijk altijd kiezen voor een andere betaalmethode. Meer informatie hierover vindt u onder het kopje 'Bestellen en betalen' of via het consumentendeel van de AfterPay website.
Hoe snel heb ik mijn bestelde parfum in huis?
Wij streven er naar om binnen 1 tot 4 werkdagen aan u te leveren. Mocht hier onverhoopt iets in wijzigen zullen we dit altijd netjes met u bespreken. Meer informatie over leveringen vindt u onder het kopje 'levering'.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten bedragen €1,95. Bij een bestelling boven de €150,- rekenen wij geen verzendkosten.
Leveren jullie ook in België?
Jazeker! Ook vanuit België kunt u gerust bij ons bestellen.
Kan ik parfum ook retourneren?
Natuurlijk kan dat. U heeft 14 dagen de tijd om zonder opgave van reden de gekochte parfum(s) aan ons te retourneren. Meer informatie hierover en de bijbehorende voorwaarden vindt u onder het kopje 'retourneren'.
Wat kost retour sturen?
Enkel de verzendkosten aan ons. Meer informatie hierover vindt u onder het kopje 'retourneren'.
Hoe kan ik mijn bestelgeschiedenis inzien?
Via het kopje 'Mijn account' kunt u inloggen op uw persoonlijke pagina. Hier kunt u uw bestelgeschiedenis bekijken.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
Via het kopje 'Mijn account' kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen voor uw persoonlijke pagina.
Kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
Via het kopje 'Mijn account' kunt u inloggen op uw persoonlijke pagina. Hier kunt u een nieuw wachtwoord aanmaken.
Krijg ik het volledige bedrag terug als ik iets retour stuur?
Natuurlijk! Als uw retour aan onze transparante retourvoorwaarden voldoet krijgt u het volledig betaald bedrag voor dit product en de betaalde verzendkosten van ons terug. De verzendkosten aan ons zijn voor uw rekening. Meer informatie hierover vindt u onder het kopje 'retourneren'.
Wat doe ik als ik een klacht heb?
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@parfumbudget.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.